lördag 12 juli 2008

så sitter man här och väntar

Sitter och väntar på att Herr Karlsson ska komma hem från jobbet. Då ska vi nämligen stuva in vårt pick och pack i bilen och bege oss mot den där ön strax öster om fastlandet. Vi ska på Släktfejd i hagen =) Mer än så vet jag inte riktigt... men skoj och trevligt kommer det alldeles säkert att bli.

Jag är färdig, (förutom att jag fortfarande sitter i mina pyjamasbyxor eftersom mina byxor fortfarande hänger i torkskåpet), jag har packat min väska, Mixie har packat sin väska (en plastkasse från Ica Maxi, och ja, hon fick lite hjälp av mig att packa den) och jag är väldigt sugen på en kopp kaffe. Så jag tror minsann jag ska gå ut i köket och brygga mig en kopp. Och på vägen dit kanske jag tar en sväng inom den andra datorn och ser om jag hittar några nya roliga bilder att lägga upp...

Jag återkommer...

Någongång...

Inga kommentarer: