onsdag 9 juni 2010

Pappas presenter till Liv

Hej hej, Liv här! I dag har jag lärt mig en viktig sak i livet: Att få presenter är kul!!! Pappa var inne i stan några ärenden i dag, och titta vad fina saker han hade med sig tillbaka till mig. Jag fick en fin Hello Kitty body, rosa och vita strumpor och en rosa och en vit mössa. Sen fick jag en jättegosig pingvin också som matchar min fina orange filt. Mamma fick också present, hon fick en berlock till sitt armband. Ett "L" som symboliserar mig! Men det får hon visa i ett eget inlägg. Men visst är han bäst min pappa?!


3 kommentarer:

Lalle och Nettan sa...

Ha ha, sicken rolig bild, han e nog inte så tokig din far Liv. :)

Jessica sa...

Ett JÄTTESTORT grattis till er underbara flicka med det väldigt fina namnet :) Och va bra att hon gillar presenter, för jag tog mig en tur i stan idag :) Stor kram

Jenny sa...

Hon är duktigt lilla Liv! Redan igång och bloggar. Kanske dags att ändra vem som är familjens överhuvud i profilen nu då ;)