lördag 9 februari 2008

Tankar och funderingar...

Vi var och mätte i huset häromdagen. Var nästan riktigt nervöst att se det igen! Vi har ju inte varit där sedan i december när vi skrev på papprena. Tänk om vi inte hade tyckt om det längre? Men som tur var så var vi fortfarande lika förtjusta i det =) Ser bara fram emot vår uppdatering av det, ska bli kul att få bort 90-talet ur huset och sätta lite egen prägel på det.


Har börjat klura lite på hur hallen ska kunna göras i ordnong, när det väl är dags för det. Jag känner att jag ligger mååånga steg före i planeringen med tanke på att vi inte ens flyttar in förrän i april, och första prio är att göra i ordning kök, matrum och det stora sovrummet. Efter det borde det väl bli vardagsrummets tur, där spenderar man ju trots allt så himla mycket tid. Men det är det enda rummet jag inte fått nån inspiration till ännu. Konstigt... alla andra rum har jag fått en känsla av hur jag vill ha det i. Förutom Johans rum, det har han fått tillåtelse att välja helt själv hur han vill ha det i ;o)


Här är mina senaste funderingar kring hallen. Funderar på att ha beige/grå väggar där i någon ganska neutral färg och sen "pynta" med något liknande i lite "gammaldags/romantiskt-stil" kanske man skulle kunna kalla det? ja ja, inet så noga med att sätta namn på saker och ting när det gäller inredning tycker jag, huvudsaken är att det känns bra!




Inga kommentarer: