fredag 13 mars 2009

Skön dag!

Egentligen borde jag skriva om renoveringsdag tre och fyra, men då jag för tillfället inte har kameran med mig så har jag inga bilder... så då avvaktar jag helt enkelt! Befinner mig just nu i Olofström faktiskt. Mamma har tagit semester för hon fyller år i morgon. Så då passade jag på att göra ett besök i Olofström hos mamma och pappa! I morgon kommer Johan också hit efter jobbet, för på kvällen är det kalasdags.

Dagen började riktigt bra, mamma hade bokat massagetid åt mig, och 45 min massage tackar man ju inte direkt nej till. I kväll ska vi nog sedan ner till simhallen och plaska några meter så att vi förtjänar att äta pizza i kväll =)

Johan!: Är du duktig och läser på vår egen blogg så kommer här en påminnelse till dej: Glöm inte att sätta igång inspelning av melodifestivalen innan du åker hemifrån i morgon! =) Jag har förresten köpt en present till dig också som du får i morgon... Vi hörs i kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.