söndag 13 september 2009

dag 8, dagen då semestern tog slut...

Sista frukosten på denna balkong! Nu sitter jag och sörplar i mig vad som kommer bli den sista koppen kaffe på grekisk mark för ett bra tag framöver! Ett år i alla fall…

Vi har haft BBC world på tvn i bakgrunden, verkar som om det brinner för fullt i grekland. De har även visat det på 4 av de grekiska kanalerna, men av nån anledning förstod vi inte lika mycket där…

Kl 23.45 kommer bussen o hämtar oss till flyget, så i kväll blir det middag i restaurangen på hotellet. Nu ska jag in och dubelkolla att allt är nedpackat..

Snacka om att jag sovit orolig i natt! Kan det vara flygnerverna som redan börjat spöka? Vaknade någon gång mitt i natten och kunde inte alls orientera mig vart jag var! Kände mig fram i mörkret men hittade ingen sänggavel ovanför huvudet och när jag sträckte ut händerna fick jag tag på Johans fötter i stället för hans rygg… Hade tydligen vridit och vänt mig så mycket att jag lagt mig på tvären nere vid fotändan istället…

1 kommentar:

Carro sa...

Ja, snacka om att sova oroligt om man vaknar nere vid fotändan...hehe. Nu har jag läst hela er semesterdagbok och det låter som att ni haft en rikig toppensemester med massa avkoppling. Precis så det ska vara! Härligt!