lördag 25 oktober 2008

lugna gatan

I dag har det varit ganska lugnt tempo här på vetevägen mest hela dagen. Skönt =) Jag har passat på att röja och strukturera lite i garderoben där jag har mina "pynt"-saker som alla ljuslyktor, ljusstakar, ljus och annat man kan dekorera och pynta med! Känns skönt att kunna ha ett helt skåp till sådana prylar. Särskilt när man har en viss förmåga att samla på sig en hel del sådant....

Har även passat på att få leka med en av mina ganska nyligen upptäckta favorit leksaker. (innan vi blev med hus hade jag aldrig reflekterat över vad man egentligen hade för stor nytta av dem) Nämligen vår fina, tuffa, fräsiga lime-gröna skruvdragare! Tänk att jag faktiskt helt själv kan sätta upp gardinstänger, vägghyllor och annat smått och gott nu! På schemat stod i dag att hänga upp några ljushållare på väggen i mitt pysselrum.


Kvällen kommer att spenderas ute på Verkö tillsammans med Peter, Carolin och lilla Wilma. Ska bli så mysigt!

Ha det bra alla!

Inga kommentarer: