lördag 4 oktober 2008

Trevlig lördag...

... har det minsann varit hitentills. I morse var vi i kakelbutiken och beställde klinkers till tvättstugan. Har bestämt oss för att vänta lite med att besluta kakel till det stora badrummet. Vi lyckas ju alltid bara fastna för de kostsamma verkar det som! =) Det vi egentligen ville ha till badrummet var ett ganska enkelt vitt, med stora marmorerade plattor. Snitsen på det var den snygga listen på det som vi tänkte sätta runt hela badrummet, grå/turkos glasmosaik kantad med stenlister. Kruxet är bara att de kostar 215 kr st, och det går ju åt ett antal om man ska ha en list runt hela badrummet. Närmare 8000 kr bara för en fem cm hög list kändes lite väl kostsamt...

Sen har vi också hunnit med trevligt besök. Mamma, pappa och farfar var här och hälsade på. Mycket trevligt! Kul att farfar fick se hur vi har det i vårt hus. Jag tror nog vi fick godkänt =)

Nu sitter Johan och spelar tv-spel, och jag skulle ju egentligen bara sätta mig vid datorn och skriva ut några foton till scrap-bookingen jag håller på med. Så nu ska jag gå och pyssla vidare.

Kram

Inga kommentarer: