söndag 16 maj 2010

dåligt dåligt med nya uppdatgeringar...

Det har inte hänt så mycket här den senaste tiden. Känns mest som om vi går och väntar :-) Börjar känna mig tung och smidig som ett kylskåp med gigantiskt svullna små stackars fötter och ont i svansk0tan. Men men, det är det värt :-) Det är skönt att jag är ledig nu i alla fall och inte behöver bekymra mig om att gå till jobbet och sitta där framför datorn en hel dag. Jag fick jättefina blommor och presentkort av alla kollegorna när jag jobbade min sista dag. Gulligt!

Som sagt, justs nu känns det mest som om vi går och väntar, men samtidigt känns det riktigt overkligt! Men spjälsängen är bäddad och bb-väskan packad, så jag antar att vi är redo att köra! :-)

Nähä nu ska jag se om jag kan få något liv i Karlsson som ligger och sover så gott här brevid mig. (smidigt med mini-datorer så man kan ligga kvar i sängen och blogga :-)) Jag börjar bli frukosthungrig. Karlsson är ledig i dag, och i dag står inköp av filmkamera på schemat.

Inga kommentarer: