onsdag 25 februari 2009

Dagens rapport

Dagen/Kvällen har förflutit lugnt här på Vetevägen. Nu har vi precis ätit mat och kollar lite halvt om halvt på "Arga snickaren". Johan leker med ännu fler nya efterlängtade (av honom) leksaker som anlände på posten i dag. Nya bakhögtalare så vi kan få 5.1 ljud till den nya ljudmaskinen. Weeee.... Entusiasm på hög nivå från min sida som ni säkert förstår...

Annars antar jag att resten av kvällen förflyter lika lugnt. Siktar på en kopp av mitt mumsiga magvänliga te, med en liten skvätt mjölk i. Slurp! Det kommer att avnjutas till det senaste avsnittet av "24". Sen blir det nog sänggång, känner mig ganska så seg faktiskt.

Ska in till stan på möte i morgon förmiddag, funderar på om man kanske inte ska få förtjäna att ta ett litet varv i några butiker också och kika på om de fått in några nya fina vårkläder? Eller det kanske fortfarande bara är gamla tråkiga Rea-plagg som hänger ännu? Jag vill i alla fall ha en ny vårjacka. Vill ha lite vår nu!

Just nu på Spotify: Sanna Nielsen, "Tomorrow ends today".

Inga kommentarer: