tisdag 24 februari 2009

Klapp på axeln till mig själv

Så duktig jag var i natt! Tycker verkligen inte om att sova själv, men i natt inbillade jag mej inte att jag hörde skumma ljud en endaste gång! Imponerande! Behöver ju inte nämnas att jag sover med tre lampor tända (hallen, vardagsrummet och Johans sänglampa) när jag sover själv... Eller att jag dubbelkollar larmet och låsen på alla dörrar säkert fem gånger =)Ja ja, lite mesig är man väl allt! Men som sagt, det var nemas problemas och jag kom upp i tid, vaknade till o med fem minuter innan klockan ringde, prick kl 5.55 vaknade jag pigg och glad! Innan jag skumpade på bussen in till stan var jag över hos grannen och lämnade husnyckel så att hon kunde öppna upp i dag när sotaren kom hem till oss. Bra att ha snälla grannar när saker och ting kör i hop sig lite.

Nu är Karlsson på väg hem. Han bör dyka upp när som helst tror jag. Han stannade i Köpingstall för att mysa med Linda, Felix och semlor på vägen hem. Lite avundsjuk blir man ju allt, men jag fick i alla fall ett mms från dem =)

Oj vilket fint väder det är ute i dag! Vi beger oss nog ut på en cykeltur när Johan kommer hem så han får provcykla sin nya cykel lite.

Ha det bra tills vi hörs!

Just nu på Spotify: "Hallelujah" med Leonard Cohan.

Inga kommentarer: