fredag 20 februari 2009

Fredag

Skönt med fredag! Helgen ska bli riktigt rolig (och välplanerad)! För det första är Johan ledig (kryss i taket). I kväll kommer även Carin på besök ända från Skåneland, var evigheter sedan vi sågs känns det som! Så i kväll blir det mys med tv, god mat och lite vin misstänker jag (och så en walk down memory lane, förstås!)

Carin stannar tills i morgon kväll och gör oss sällskap till melodifestivalen. Fast då blir det dubbelt upp med besök. Linus, Hanna och lilla Liam kommer också. Ytterligare en kväll med vänner, god mat och lite vin till misstänker jag! Ahhh... ser fram emot detta!

Helgens nästa höjdpunkt blir söndag, då det nalkas dop för lilla Wilma. Det ser jag också fram emot väldigt mycket! Mysigt mysigt! Vi ska vara i Lösens kyrka då. Ska bli kul att se hur den ser ut innuti (har ju bara sett utsidan än) för det är ju den kyrkan som ligger närmast oss nu, bara ett stenkast härifrån. Kanske kan bli en bröllopskyrka, fast det lutar väl mer åt Källa Ödekyrka i den frågan. Fast nu ska ni ju inte dra några förhastade slutsatser, inget sådant bestämt än. Men man kan ju alltid få planera lite. ;o)

Nähä, nu ska jag ta och svepa över golvet med det blå monstret (= dammsugaren. Mixie är livrädd för den, därav smeknamnet på den...) innan jag åker och möter upp C vid stationen.

Vi hörs!

3 kommentarer:

Anna sa...

vi kan rekomendera lösens kyrka för ev bröllop, vi gifte oss där och var mkt nöjda med det.

Jenny sa...

haha...skulle just tala om att lösens kyrka är fin, min bror och hans fru gifte sig där, men ser att hon hunnit före ;)

Lalle och Nettan sa...

Å har ni börjat små-planera lite...eller fundera lite i alla fall. Va skoj. :) Har du bra tips å sånt please let me know ;)

Kräm kräm