onsdag 17 februari 2010

slappt

Här på vetevägen går inte tempot i många knop just nu. Vi har precis fått i oss lite pastagratäng och sitter nu i soffan och kollar OS, damernas störtlopp. Hoppas på att hålla mig vaken en stund till så jag kan se Anja. :-) Känns inte som om det blir mycket förutom jobba, äta och sova som står på mitt schema nu för tiden!

I går tror jag magen och dess inneboende övade på kullerbyttor, mysigt! :-) Det känns som om magen växer och blir större dag för dag nu, på jobbet tycker de också den blivit mycket större nu bara de senaste veckorna. Och jag håller med! Jag har inte riktigt vant mig vid den än, den slår emot skrivbordet när jag sitter vid datorn på jobbet... Men, med tanke på att den ska växa i drygt tre månader till så är den väl ändå relativt liten än så länge.

Inga kommentarer: