söndag 14 februari 2010

Söndag

Gäsp! Trötter i dag, inte van att vara uppe sent som det blev i går! :-) Min och bebis nya rutiner är ju läggdags senast kl 22! :-) I går kom vi nog inte i säng förrän närmare kl 2. Men tiden går ju snabbt när man har kul, inte mycket att göra åt det! Vi hade jättetrevligt i går, och gårdagens festival var ju bättre än förra veckans! Gillade Andreas Johnsson och Orsa Spelmän. Förutom att titta på festivalen bjöds vi på ruskigt god trerätters middag och avslutade sedan kvällen med att spela ett schlagerspel där man ska sjunga låttexter, ordagrannt! Jag och Linus vann över Hanna och Johan, är man en schlagerfantast så är man ;-)

Nu ligger jag i soffan och tittar på en dokumentär på tv4 Fakta. Har precis druckit en kopp kaffe i hopp om att få lite energi och för att vara på den säkra sidan sockerkickade jag även med de tre sista chokladbollarna som var kvar!... Hmmm... det finns säkert något näringsämne i dem som är nyttigt... Förutom socker, margarin, kokos och kaffe så innehåller de ju också havregryn! Och havre är ju riktigt nyttigt...

Ska ta det lugnt ett tag till, sen är det dags att städa lite och kolla runt lite på barnvagnar så vi kan beställa snart. Det närmar ju sig! Bara 3 månader och några veckor kvar... hjälp vad tiden går snabbt! Ska även hinna läsa lite i några gravid-böcker jag fick låna av snälla Hanna i går innan dagen är slut tänkte jag.

Ha en trevlig alla hjärtans dag nu!

Inga kommentarer: