torsdag 13 december 2007

Tankar vid eftermiddagskaffet.

Nu börjar tanken sjunka in något mer, vi ska faktiskt bli husägare! Skrev på papperna i går och betalade handpenningen. Inte ofta man går omkring med så mycket pengar i väskan. Kan lugnt säga att det inte kändes riktigt bekvämt, men det är väl ingen idé att oroa sig. Tror inte chansen är så stor att det händer så ofta... Ingen mening att försöka vänja sig vid känslan.

Sitter på jobbet nu med en kopp kaffe. Dags för eftermiddagsfika. Har varit en riktig strulig dag i dag. Börjar tro att min dator har något personligt emot mig. Jag menar, när man till och med har problem med gränssnittet man felanmäler i, då börjar man nästan ge upp!

Här kommer en bild på huset förresten. Lägger till fler bilder sen när det är dags för inflytt och renovering så ni får se före/efter.


Ha det bra!

1 kommentar:

Emma sa...

Hejhej!! Va fint det ser ut! Tror jag skrev nåt innan men jag vet inte om den kommentaren ramlade bort i cyberrymden.. Kul å läsa om vad som händer där nere iaf! Kramar från stockholm! :) //Emma