måndag 31 mars 2008

Ahh vilken underbar dag!

Tar för givet att ödets ironi ser till att man får igen med dubbelt så många jobbiga dagar när man säger det högt, men jag kan inte låta bli så jag säger det en gång till; Ahh vilken underbar dag det är i dag!!! Vad kan jag mer begära? Slutade redan kl 15 i dag (fast det förtjänade jag med tanke på att jag var på jobbet redan 06.3o i morse!), vädret är helt underbart, solen skiner och det blåser nästan ingenting i stan i dag? Hur ofta är det ganska vindstilla i karlskrona? Jag räcker upp handen och gissar på typ 5 ggr per år! Som sagt, underbart väder. Jag sitter med datorn på balkongen och avnjuter en kopp kaffe. Mixie är världens mest sällskapsjuka katt i dag och hoppar upp och ner från mitt knä här. På stereon i vardagsrummet spelas Michael Bublé på precis lagom hög volym. I kväll ska vi äta mumsig lax-sallad med fetaost och spenat. Yummi! Hmm nåt mer underbart bra jag glömt säga? Ja just det, jag höll ju på att glömma kronan på verket. Har semester i morgon.Vi får nycklarna till huset i morgon eftermiddag... Gaaaah!!! Ofattbart! Närmare fyra månaders väntan är med andra ord över. Jag kommer inte kunna sova i natt...

1 kommentar:

Lalle och Nettan sa...

GRATTIS!!! *ropar ända från Ystad* Nu är ni äntligen husägare. Önskar er lycka till med allt. :) Många varma kramar från Nettan