söndag 9 mars 2008

Projekt Duscha katt

Jaha vad händer då i familjen karpes värld nuförtiden???

Hmmmm jooo till att börja med så kommer vi få huset tidigare än planerat =) . Sen så har vi nog kommit överrens om att det inte längre kommer vara grönt i matrummet och köket, utan istället någon grå nyans. Det får persson bestämma , hon har ögon för design och heminredning. Skulle det bli helt uppåt väggarna får jag väl kontakta (Design Thomas och Simon) he he ...


Fast detta är ju inte det största som hänt, sen vi skrev sist. Det största är att mixie duschat för första gången i sitt liv. Ja vad tyckte då mixie om detta ... hmmm ja till att börja med kan man ju säga att jag fick ganska många rivmärken, och katten jamade så fort jag satte igång vattnet. Men efter ett tag så började hon vänja sig vid det , men innerst inne tror jag inte att hon gillade det hela. Efter duschningen blev det torkstund med hårtork och värmefläkt och det var betydligt bättre =) .Sen måste vi ju skriva lite om melodifestivalen också. Ja man får ju lov att säga att Andra chansen var rätt rolig att se. Det bästa var att Carola åkte ut innan semifinalen , he he . Och den minnen som hon hade , den kommer man inte glömma =) .



Så nu till det som alltid är lika svårt , vem kommer vinna hela finalen. Ja för min del spelar det ingen roll bara inte Christer Sjögren vinner så e jag nöjd.Vi kommer faktiskt inte se själva finalen nästa helg för då befinner vi oss i Malmö på WallmasSalonger med hela släkten Persson. Svärmor fyller nämligen 25 =) *blink blink*


Jaha nähe nu har jag skrivit av mig för denna gången , men jag skriver snart igen. Nedan följer lite bilder från Mixies första dusch i livet

Ha det bästa alla där ute / Johan











Inga kommentarer: