måndag 3 mars 2008

Ledigt och fullt upp!

Oj oj oj va länge sedan det var vi hörde av oss här på bloggen. I dag är min lediga dag från jobbet, men schemat känns ändå ganska fullspäckat! Här behövs verkligen städas! Hur tusan kan det hinna bli så stökigt och dammigt på en vecka? Kan det bero på att vi inte gör nåt annat än jobbar och står i och har fullt upp? När man kommer hem från jobbet är man antingen trött för man jobbat sent, eller så är man trött för man börjat jobba tidigt på morgonen. Förutom att städa (som jag egentligen inte har något emot) så ska jag tvätta, fixa ärenden på stan och förhoppningsvis även hinna med en promenad längs havet när solen för en gångs skull är framme.



På husfronten har det inte hänt så mycket nytt. Fast vi har lyckats komma överens om en tapet till fondväggen i sovrummet! Det är minsann inte illa! Vi har valt en ur Midbecs kollektion "Indulgence". Det är samma mönster som den på bilden fast i en annan färgsättning. Vi har valt den i ljust turkos och beige. Det ska bli så roligt att få flytta in i huset och äntligen få börja sätta igång med våra planer!


Det får vara allt för denna gången. Kanske rapporterar jag lite senare om vad jag hunnit med under dagen.



Inga kommentarer: